مرکز درمان در منزل شفاگستر شیراز

ویزیت پزشک متخصص در منزل

ویزیت پزشک متخصص در منزل از جمله خدماتی است که مرکز شفاگستر شیراز، به منظور بهبود کیفیت زندگی بیماران به صورت شبانه روزی به بهترین نحو و با مدرن ترین روش به آنان ارائه می دهد. این مرکز در شهر شیراز که مفتخر به ارائه ی بهترین خدمات پزشکی در منزل به متقاضیان خود می باشد، با بهره مندی از نوین ترین تجهیزات پزشکی همچون، رادیولوژی، سونوگرافی، نوار قلب، اکوی قلب بهترین درمان در منزل را توسط متخصصین خود برای بیماران انجام می دهد.
چنانچه شما به دلیل بیماری یا مشکلات فیزیکی و جسمانی خود، امکان خروج از منزل و مراجعه حضوری به مراکز درمانی یا مطب را ندارید و یا به دلیل هزینه های گزاف ناشی از ساختمان های غیر استاندارد و مشکلات عدیده ای که هنگام رفت و آمد به آن مکان ها برایتان به وجود خواهد آمد، تمایل استفاده از ویزیت پزشک متخصص در منزل را دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی ما جهت ثبت در خواست خود اقدام نمایید تا علاوه بر صرفه جویی در زمان خود، از حضور غیر ضروری به محیط های شلوغ بیمارستان و مراکز درمانی جلوگیری و در اسرع وقت از حضور پزشک متخصص به منزل خود بهره مند گردید.

پزشکان متخصص ما هنگام ویزیت در منزل چه معایناتی را برای بیمار انجام می دهند؟

مراکزی که خدمات پزشکی در منزل را به بیماران خود ارائه می دهد، علاوه بر حفظ حریم شخصی بیمار می بایست از پزشکان متخصص و متعهدی برخوردار باشد تا در اسرع وقت و در هر ساعت از شبانه روز خدمات خود را به بیماران ارائه نماید. مرکز شفاگستر شیراز با برخورداری از تمامی این امتیازات هنگام ویزیت پزشک متخصص در منزل، معاینات بالینی که شامل یکسری اقدامات همچون، تشخیص و بررسی سطح هوشیاری، علائم حیاتی نظیر نبض، فشارخون و غیره می باشد را برای بیمار انجام می دهد و سپس بعد از انجام این معاینات و تکمیل اطلاعات، پروسه ی درمان را برای بیمار شروع نموده و پیگیری های لازم جهت درمان را برای او انجام می دهد.

ویزیت پزشک متخصص در منزل

مراکز ارئه ی خدمات در منزل از چه پزشکان متخصصی برخوردار هستند؟

با توجه به اینکه پزشکان متخصص بسیاری در مراکز ارائه ی خدمات در منزل آماده ی خدمت رسانی به بیماران می باشند، در ادامه قصد داریم شما را با خدماتی پزشکی که توسط این مراکز ارائه میشود آشنا کنیم.

پزشک متخصص عفونی: متخصص عفونی با استفاده از تجربه ی خود در زمینه ی عفونت هایی که بدن و قسمت های مختلف آن را درگیر می نماید، روی علائم بیمار و مدت و شدت آن تمرکز و علت علائم و محرک های آن ها را بررسی می نماید و بعد از تجویز آزمایشات مختلف برای بیمار حال او را بررسی و بیماری را تشخیص می دهد و بعد از سپری شدن این مراحل شروع به درمان می نماید. او همچنین با تجویز و انجام یکسری اقدامات همچون، نمونه برداری، آزمایش خون، تست های میکروسکوپی، کشت ها، تصویر برداری ها برای بیمار تشخیص خود را قطعی می نماید.

پزشک متخصص گوش، حلق و بینی: این متخصص که در زمینه ی انواع بیماری های مرتبط با گوش، حلق، بینی تخصص کافی بدست آورده است، این توانایی را دارد که تمامی مشکلات مربوط به گوش و حلق و بینی همچون، اختلالات شنوایی، اختلالات تعادلی، سوت کشیدن گوشت، اختلالات گوشت میانی و خارجی، اوتیت و مشکلات مربوط به سینوس های بینی را تشخیص و درمان نماید و در صورت نیاز به منظور برطرف نمودن مشکلات ساختاری بینی، اقدام به جراحی بینی او می نماید.

پزشک متخصص چشم: شما به منظور درمان بیماری هایی مربوطه به چشم و پلک همچون، عفونت چشم، آب مروارید، گل مژه، آب سیاه و بیماری های شبکیه می توانید با انجام ویزیت پزشک متخصص در منزل یا مطب نسبت به انجام معاینه ی خود توسط متخصص چشم یا فیزیولوژی اقدام نمایید.

پزشک متخصص ارولوژی: متخصص ارولوژی علاوه بر توانایی تشخیص و درمان زگیل تناسلی و انواع بیماری های دستگاه ادراری مرد و زن قادر است ارگان های تولید مثل مردانه و بیماری های مرتبط با دستگاه تناسلی آنان را نیز درمان نمایند. در صورت نیاز به درمان برخی مشکلات به وجود آمده برای بخش هایی از بدن همچون، کلیه ها، غدد ادرنال، حالب ها (لوله ای که ادرار را از کلیه ها به مثانه منتقل می نماید)، مثانه، میزراه (مجرای دفع ادرار)، دستگاه باروری آقایان، زگیل تناسلی در مردان می بایست به پزشک متخصص ارولوژی مراجعه نمایید.

پزشک نورولوژی یا متخصص اعصاب: متخصص نورولوژی نقش بسزایی در تشخیص و درمان اختلالات و آسیب های سیستمی های عصبی دارند. این سیستم کاملا پیچیده و متشکل از دو بخش می باشد و وظیفه ی تنظیم و هماهنگ نمودن فعالیت های بدن را برعهده دارد. در صورت ایجاد اختلال در این سیستم می بایست سریعا نسبت به ویزیت پزشک متخصص اعصاب در منزل یا مطب اقدام نمایید.

پزشک متخصص اطفال: متخصص اطفال توانایی تشخیص و درمان مناسب انواع بیماری های نوزادان، کودکان و نوجوانان را با استفاده از انواع روش های تشخیصی و آزمایشات مختلف دارا می باشد و با ارائه های توصیه های مناسب به خانواده های نوازادان و کودکان به رشد مناسب آنان کمک شایانی می نماید.

پزشک متخصص قلب و عروق: قلب که مهمترین عضو بدن می باشد هر گونه اختلال پدید آمده در آن موجب آسیب دیدن سایر اندام های بدن می گردد، به همین دلیل مشکلات قلبی یکی از خطرناک ترین مشکلات سلامتی به شمار می رود. متخصص قلب و عروق با مورد بررسی قرار دادن وضعیت قلب و عروق افراد، می تواند هر گونه نارسایی در سیستم قلب و عروق، علت بیماری و خیلی از مشکلات دیگر مربوط به قلب را تشخیص دهد.

پزشک متخصص گوارش: شما به منظور درمان بیماری های مربوطه به قسمت های گوارشی بدن همچون، دهان، معده، روده، مری، کبد و غیره می توانید از طریق ویزیت پزشک متخصص در منزل یا مطب اقدام نمایید.

پزشک متخصص ارتوپدی: متخصص ارتوپد که توانایی تشخیص و درمان مشکلات و آسیب های وارد شده به سیستم اسکلتی عضلانی را برعهده دارد، از وظایف مهمی برخوردار می باشد که یکی از مهم ترین وظایف این پزشک بهبود حرکت، تسکین یا کاهش درد مفاصلی و عضلانی می باشد.

پزشک متخصص ریه (آسم و آلرژی): این متخصص با بررسی سه بخش اصلی سیستم تنفسی همچون، ریه ها، راه های هوایی و عضلات تنفسی که به ما در نفس کشیدن کمک شایانی می نمایند، تمامی مشکلات و بیماری های مربوط به ریه و سیستم تنفسی را تشخیص و درمان می نماید.

پزشک متخصص زنان: متخصص زنان که توانایی تشخیص و درمان بیماری های مربوط به دستگاه تناسلی را برعهده دارند، بیشتر در درمان مشکلات زایمان و قاعدگی فعالیت می نمایند.

میزان هزینه ی ویزیت پزشک متخصص در منزل

با توجه به اینکه هزینه ی ویزیت پزشک متخصص در منزل با توجه به خدمات ارائه شده تعیین می گردد، میزان هزینه ی آن به مراتب پائین تر از بیمارستان ها می باشد، ولی نکته ی قابل تامل دیگر این است که هزینه ی ویزیت فقط به هزینه ی مراجعه ی بیمار به مطب و کلینیک ختم نمی شود و این احتمال وجود دارد که شما و همراهانتان با مراجعه ی حضوری به مطب، علاوه بر اتلاف وقت دو ساعته ی خود با مشکلات عدیده ی موجود در کلان شهر ها همچون، عوارض ناشی از ترافیک، آلودگی هوا و سختی رفت و آمد روبرو شوید که در آنصورت هزینه ی مراجعه ی حضوری شما با هزینه ی ویزیت پزشک متخصص در منزل برابری می کند. بنابراین با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده ویزیت پزشک در منزل نسبت به ویزیت حضوری در مطب یا مراکز درمانی از هزینه ی کمتری برخوردار می باشد.

کلیک کنید
1
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟
تماس بگیرید