مرکز درمان در منزل شفاگستر شیراز

خدمات پزشکی در منزل

خدمات پزشکی در منزل که شامل ارائه ی طیف گسترده ای از خدمات پزشکی به بیمار در منزل خود او می باشد، تجربه ی خوب با هزینه ی مقرون به صرفه ای را برای او ایجاد می نماید. مرکز شفاگستر شیراز یکی از بهترین مرکز درمان در منزل شیراز به شمار می آید که به صورت شبانه روزی و 24 ساعته تمام خدمات و مراقبت های بهداشتی را به طور صحیح و جامع برای همگان محقق نموده و در اسرع وقت و بدون هیچ گونه اتلاف وقت پرستاران و پزشکان متخصص خود را به همراه دارو و تجهیزات موردنیاز به محل مورد نظر اعزام می نماید. مرکز درمان درمنزل شفاگستر شیراز امکان استفاده از انواع خدمات پزشکی همچون، ویزیت پزشک عمومی، شستشوی گوش، اعزام آمبولانس خصوصی و غیره را برای افراد مسن و افرادی که توانایی مراجعه ی حضوری ندارند، فراهم می نماید و شما می توانید از طریق تماس یا مراجعه به وبسایت ما جهت ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

انواع خدمات پزشکی در منزل موسسه ما و بررسی ویژگی های مهم آن

پزشک در این نوع فعالیت بعد از بررسی نمودن سلامتی بیمار، یک برنامه درمانی را تهیه و در صورت نیاز بیمار را به یک متخصص دیگر ارجاع می نماید، به همین خاطر خدمات پزشکی در منزل برای بیماران مسن و افرادی که امکان مراجعه ی حضوری به محل درمان را ندارند، بهترین گزینه می باشد. در ادامه علاوه بر بیان انواع خدمات پزشکی مرکز درمان در منزل شفاگستر قصد داریم به بررسی برخی ویژگی های مهم آن بپردازیم:

انواع خدمات پزشکی در مرکز درمان در منزل شفاگستر شیراز

متخصص قلب
متخصص ارتوپد
متخصص داخلی
ویزیت پزشک متخصص
دندانپزشکی در منزل

شستشوی گوش
عمل جراحی سرپایی
خدمات آزمایشگاهی
اعزام آمبولانس خصوصی
مشاوره آنلاین مامایی

خدمات پرستاری در منزل

ویژِگی های مرکز درمان در منزل شفاگستر

– این موسسه امکاناتی را فراهم نموده است تا تمامی خدمات پزشکی و پرستاری در منزل را به صورت شبانه روزی و 24 ساعته به بیمار ارائه نماید.
– مرکز ما علاوه بر اعزام پزشک مورد نظر در کمترین زمان ممکن، این امکان را به شما می دهد تا در صورت نیاز خود بتوانید دارو و تجهیزات پزشکی را جهت ارسال سفارش دهید.

مزایای استفاده از خدمات پزشکی در منزل

حضور و رسیدن پزشک بر بالین بیمار از سالهای پیش وجود داشته است و افرادی که دردهای مختلفی را تجربه می کردند، از طبیب یا حکیم می خواستند تا با معاینه ی دقیق مشکلشان را شناسایی نماید. امروزه به دلایلی همچون شلوغی خیابان ها و ترافیک، استفاده از خدمات پزشکی در منزل با استقبال زیادی روبرو بوده و از مزایای مهمی نسبت به مراجعه ی حضوری بهره مند است که به شرح زیر می باشد:

  • دور بودن از ترافیک های سنگین و هرگونه استرس و ناراحتی ناشی از آن، به دلیل وجود ترافیک های سنگین امکان جابجایی برای بیمارانی که هر گونه حرکت برای آنان خطر آفرین می باشد، استفاده از خدمات پزشکی در منزل بهترین انتخاب می باشد.
  • عدم اتلاف وقت: با توجه به اینکه خیلی از افراد مدت زیادی را جهت ویزیت شدن می گذارند، همین امر موجب اتلاف وقت خواهد شد، در همین راستا استفاده از این خدمات در منزل علاوه بر تسریع روند درمان، موجب صرفه جویی در زمان نیز می گردد
  • عدم تماس با آلاینده های صوتی وتنفسی: انجام این خدمات در منزل، امکان ویزیت تمامی افراد بخصوص بیماران تنفسی و قلبی در منزل را فراهم می نماید، بخصوص در روزهای زمستان که وارونگی هوا برای آنها ممکن است خطر آفرین باشد
  • کاهش احتمال بستری شدن بیمار: انجام این نوع خدمات و معاینات پیوسته و منظم برای بیماران در منزل، احتمال بستری شدن بیمار را کاهش می دهد
  • ایجاد حس خوب و رضایتمندی در سالمندان: با توجه به اینکه بیشتر افرادی که از این خدمات استفاده می نمایند افراد سالمند هستند، انجام خدمات پزشکی در منزل به آنها حس خوبی خواهد بخشید.
  • کاهش هزینه های درمانی: خدمات پزشکی در منزل علاوه بر اینکه در محیطی آرام و پاکیزه و به دور از بیماری های عفونی انجام می پذیرد، از مزایای مهم دیگری همچون کاهش هزینه ی روند درمان نیز برخوردار است و افرادی که در شرایط حاد و ضروری توان مالی پرداخت هزینه های سنگین در بیمارستان های خصوصی را ندارند، می توانند از خدمات اعزام پزشک به منزل استفاده نمایند
  • جلوگیری از رفت و آمد های مکرر و برطرف نمودن مشکلات و دشواری هایی که ممکن است برای افراد کم توان وجود داشته باشد
  • راحتی بیمار و امکان ارائه ی خدمات بیمه برای افرادی که قصد استفاده از این نوع خدمات در منزل را دارند
  • وجود ارائه ی درمان تخصصی به دلیل افزایش دقت تمرکز پزشک روی یک بیمار
  • مدیریت دارو و امکان حمایت و نظارت خانواده

نحوه ی اعزام پزشک به منزل جهت ارائه ی خدمات پزشکی

  1. در وهله ی اول پزشکان متخصص و فوق تخصص مرکز درمان در منزل شفاگستر بعد از ثبت درخواست بیمار با او تماس گرفته و به منظور اطلاع یافتن از اطلاعات بالینی افراد یک شرح کاملی از او دریافت می نمایند و به سرعت و در کوتاه ترین زمان پزشک خود را جهت ویزیت به محل اقامت بیمار اعزام می نمایند.
  2. بعد از مطلع یافتن پزشکان موسسه از شرح حال کامل بیمار، تجهیزات خاص و لازمه را جهت ویزیت دقیق همراه خود می برند تا بعد از ویزیت و معاینه ی دقیق بیمار نسخه را برای او تجویز نمایند.
  3. پزشک در صورت نیاز بیمار به دارو، توضیحات لازم را با او در میان می گذارد و در صورت احتیاج بیمار به انجام اقدام دیگر نظیر تزریق دارو هماهنگی های لازم با پرستاران مجموعه انجام می پذیرد تا به موقع جهت تکمیل فرآیند درمانی در محل مورد نظر حاضر گردند.
کلیک کنید
1
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟
تماس بگیرید